آموزشی

گارانتی کولرهای آبسال

آبسال

شرکت سهامی آبسال به مرغوبیت مواد اولیه، انجام دقیق مراحل مختلف تولید و کنترل کیفیت محصولات خود اطمینان کامل دارد و خدمات بعد از فروش، سرویس و تضمین قطعات یدکی آن را تضمین میکند.
مدت زمان گارانتی کولرهای آبسال 2 سال از تاریخ تولید است که روی برچسب مشخصات فنی کولر درج شده است.

موارد ابطال گارانتی:

  1. تعمیر و دستکاری توسط افراد غیر مجاز.
  2. صدمه های ناشی از آتش سوزی، نوسانات برق یا هر نوع حادثه غیر مترقبه.
  3. خسارتهای وارده به دستگاه ناشی از حمل و نقل و جابجایی غیر اصولی.
  4. اگر شماره سریال دستگاه مخدوش یا جدا شده باشد.
  5. خرابی دستگاه ناشی از عدم انجام سرویس سالیانه که منجر به خرابی قطعات گردد.(سرویس سالیانه شامل گارانتی نمیباشد)
  6. لوازم جانبی کولر مانند پایه، برزنت، شیلنگ، اتصالات، پوشال و ... شامل گارانتی نمی باشند.
  7. اشتباه در نصب اتصالات برقی یا استفاده از کلیدهای کولری متفرقه بوسیله افراد غیر متخصص.
  8. سوختن الکتروموتور یا الکتروپمپ ناشی از ریختن آب.
  9. نصب کولر در جایی که دسترسی برای تعویض یا تعمیر قطعات آن امکان پذیر نباشد.

ضوابط نصب:

  • کولرهای آبسال توسط نمایندگان مجاز در مکانهای متعارف نصب میگردند. هزینه نصب منطبق با تعرفه شرکت به عهده خریدار است.
  • هزینه نصب کولر در شرایط سخت و دشوار به صورت توافق بین نصاب و خریدار دریافت خواهد شد.
  • حمل کولر به محل نصب(پشت بام، بالکن و ...) به عهده خریدار است و در صورت انجام آن توسط سرویس کاران آبسال هزینه آن جداگانه توافق و دریافت خواهد شد.
  • هزینه رفت و آمد در همه موارد شامل گارانتی و غیر آن طبق ضوابط دریافت خواهد شد.
  • هشدار:اکیداً توصیه میگردد برای پرهیز از هرگونه خطر احتمالی، عملیات نصب، سرویس و تعمیر و نگهداری را به افراد متخصص و مجاز بسپارید.
  • هشدار: از تعویض خودسرانه پولی موتور و پروانه(بزرگ و کوچک کردن آن) خودداری کنید.
  • در صورتیکه نیاز به استفاده از خدمات گارنتی آبسال دارید با ما تماس بگیرید.
بنر پردیس تاسیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *