شرکت سهامی آبسال به مرغوبیت مواد اولیه، انجام دقیق مراحل مختلف تولید و کنترل کیفیت محصولات خود اطمینان کامل دارد و خدمات بعد از فروش، سرویس و تضمین قطعات یدکی آن را تضمین میکند.
مدت زمان گارانتی کولرهای آبسال 2 سال از تاریخ تولید است که روی برچسب مشخصات فنی کولر درج شده است.
موارد ابطال گارانتی:
- تعمیر و دستکاری توسط افراد غیر مجاز.
- صدمه های ناشی از آتش سوزی، نوسانات برق یا هر نوع حادثه غیر مترقبه.
- خسارتهای وارده به دستگاه ناشی از حمل و نقل و جابجایی غیر اصولی.
- اگر شماره سریال دستگاه مخدوش یا جدا شده باشد.
- خرابی دستگاه ناشی از عدم انجام سرویس سالیانه که منجر به خرابی قطعات گردد.(سرویس سالیانه شامل گارانتی نمیباشد)
- لوازم جانبی کولر مانند پایه، برزنت، شیلنگ، اتصالات، پوشال و ... شامل گارانتی نمی باشند.
- اشتباه در نصب اتصالات برقی یا استفاده از کلیدهای کولری متفرقه بوسیله افراد غیر متخصص.
- سوختن الکتروموتور یا الکتروپمپ ناشی از ریختن آب.
- نصب کولر در جایی که دسترسی برای تعویض یا تعمیر قطعات آن امکان پذیر نباشد.
ضوابط نصب:
- کولرهای آبسال توسط نمایندگان مجاز در مکانهای متعارف نصب میگردند. هزینه نصب منطبق با تعرفه شرکت به عهده خریدار است.
- هزینه نصب کولر در شرایط سخت و دشوار به صورت توافق بین نصاب و خریدار دریافت خواهد شد.
- حمل کولر به محل نصب(پشت بام، بالکن و ...) به عهده خریدار است و در صورت انجام آن توسط سرویس کاران آبسال هزینه آن جداگانه توافق و دریافت خواهد شد.
- هزینه رفت و آمد در همه موارد شامل گارانتی و غیر آن طبق ضوابط دریافت خواهد شد.
- هشدار:اکیداً توصیه میگردد برای پرهیز از هرگونه خطر احتمالی، عملیات نصب، سرویس و تعمیر و نگهداری را به افراد متخصص و مجاز بسپارید.
- هشدار: از تعویض خودسرانه پولی موتور و پروانه(بزرگ و کوچک کردن آن) خودداری کنید.
- در صورتیکه نیاز به استفاده از خدمات گارنتی آبسال دارید با ما تماس بگیرید.
